tiistai 11. helmikuuta 2014

Neuvola käynti Rv 31+0

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla Tänään oli pitkästä aikaa taas neuvola käynti.. Oli kiva mennä sinne ja kuulla että kaikki on hyvin. :) Aamulla huomasin että en löytänyt mun neuvola kortti mistään tuli olo että apuvaaa, mihin oon sen voinut jemmata.. :) Noh vein sitten tytöt aamulla tarhaan ja siitä menin sitten neuvolaan. Heti ekaksi sanoin mun neuvolan tädille että mun neuvola kortti on vissiin hävinnyt kun en löytänyt sitä mistään.. Mutta se sanoi onneksi että eise haittaa tehdään uusi olin niin helppottunut! :) Sitten se siinä täytteli uutta neuvola korttia ja kyseli kuulumisia ja miten olen voinut.. Kerroin että hyvin vähän väsynyt vaan välillä, sitten se muistutti lepäämään aina työ päivien jälkeen.. Sanoin että niin mä aina teen koska olen aika väsyny kun tulen töistä.. :) Mutta siis vauvan sydän ääniä oli taas ihana kuulla ja siitä tulee aina niin turvallinen olo ku tietää että kaikki on sitten kunnossa.. :) verenpainekki oli hyvä ja vauva kasvaa hyvin siinä keskikäyrällä.. :) ja painokin on noussut hyvin ei liian paljon eikä liian vähän!.. :) Ei siinä kauheesti muuta ollut ja pissakin oli normaali. Rauta lääkitystä en tarvitse koska se on pysynyt koko ajan hyvänä.. Nyt vaan odotellaan tuleeko kättäriltä joku lappu että pitää käydä seurannassa, koska mun neuvola täti laitto sinne jonkun lähetteen että tarkkailisivat koska viime raskaus käynnisty ennen aikaisesti, niin katsotaan mitä sieltä mahtaa tulla, mutta hyvähän se vaan on jos tarkkaillaan niin ei tarvitse sitten pelätä mitään, että saattaisi syntyä ennen aikaisesti.. :) Mutta hyvät illan jatkot kaikille rakkaille lukijoille koitan taas postailla kun kerkiin.. :)

8 kommenttia:

  1. Mistä olet keksinyt tyttöjesi nimet? Oletko vain selaillut nimiä, vai kulkeeko joku nimi suvussa? Entä mikä on oma toinen nimesi? Onko se myös jommallakummalla tytöllä? Itse yritän keksiä pääni puhki omalle tytölleni nimeä, ristiäiset lähestyy ja nimi on vielä hukassa olisin kaivannut vinkkejä :D tiesitkö heti kun kuulit kunpi masussa on että minkälainsen nimen antaisit? Siis tyttöjen kohdalla? Oletko joutunut erimielisyyksiin lasten isien kanssa nimistä? Minä olisin niin halunnut lapsestani joannan mutta miehelleni se ei käy :D joten kiirettä pitää nimen kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun toinen nimi on johanna ja ei oo kummallakaan tytöllä... :) Ei kulje suvussa, itse asiassa kun olin joskus pieni niin mietin että isona kun minulla on tyttö haluaisin sen nimeksi miia :) En oo juotunut erimielisyyksiin onneksi.. :) kuulostaa hienolta nimeltä.. :) Hmm mitähän ehdottaisin emilia, saya, miisa hankalaa ehdottaa toiselle mutta siinä oli jtn mitkä ovat minusta kivoja nimiä! :)

      Poista
    2. Täytyykin ehdottaa noita miehelle, emiliasta ollaankin puhuttu toisena nimenä :) mites keksit toisen tyttäresi nimen? Olitko senkin päättänyt aikasemmin? :D anteeksi kauhea uteluni, ei ole tarkoitus väkisin urkkia :D

      Poista
    3. Ei haittaa!.. :) En oikein tiedä mietin nimiä ja sitten nea kuulosti ihanalta nimeltä ja se oli ihanan lyhyt siksi päädyin siihen nimeen!.. :)

      Poista
  2. Mikä o sun lasten toiset nimet

    VastaaPoista
  3. Joko lukalle on keksitty toinen nimi :)? Ymmärtääkö nuorempi tytöistäsi jo että hänelle on tulossa veli? Isompi varmaan jo ymmärtää :) oletko kokenut poikaraskauden eritavalla kuin tyttöraskauden?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh ollaanhan me luka eemil :) En usko että se vielä kunnolla ymmärtää, mutta kovasti puhutaan siitä koko ajan.. Niin eiköhän se siitä pikku hiljaa ymmärrä.. :) Juuh isompi ymmärtää jo. Olen minusta joka raskaus on oikeestaan ollut jotenkin erinlainen.. Tässä poikaraskaudessa poju on vähän vilkkaampi ja kovempi potkuinen kuin tytöt esim.. :))

      Poista

Kiitos kommentista ♥