tiistai 14. tammikuuta 2014

Työssäoppiminen!

Äiti ja Nea <3

 Elikkäs alotin viime viikolla työssäoppimisen itiksessä Cafe Picnicissä. Meillä työssäoppiminen kestää sellasen 6viikko, olen nyt ollut siellä viikon. Koska maanantaina en päässyt töihin kun mun pikkunen oli tullut kipeeksi eli nealla on kuumetta. :( Mutta toivottavasti paranee nopeasti, että pääsisin jatkamaan töitä. Siellä on tosi mukavaa ja se mun ohjaaja on todella mukava ja rento. Teen siellä täytettyjä patonkeja, smootieta ja salaatteja ja kaikke muuta mahdollista, aika siellä menee todella nopee ja mukavaa olla muuallakin kuin vaan koulussa. Mutta juuh siksi en oo nyt kerenny kauheesti postailee uusia juttua ja kun tulen töistä olen todella väsynyt ja syön ruuan, olen tyttöjen kanssa jonkun aikaa ja sitten ne meneekin jo nukkumaan ja itekki menen yleensä sitten nukkumaan kun olen ihan poikki aina sen päivän jälkeen.. Eli minulla on semmonen 7,5tunnin työpäivä menen ysiin ja pääsen puoli viisi, jonka jälkeen haen tytöt tarhasta ellei kulta oo käyny hakee ja ollaan siinä puolikuuden tai kuuden aikaan kotona... Että sellasta, ja tosiaan jään työssäoppimisen jälkeen äitilomalle ollaan sovittu siitä jo mun opinto-ohjaajan kanssa.. Sitten on enemmän aikaa postailla uusia juttuja joku ehottikin mulle jo laukun sisältö. Voisin sen tehä sitten seuraavaksi ja esikoisesta myös.. :) Sitten joku kysy että värjäänkö raskausaikana hiuksia niin kyllä, mutta nyt en ole kerennyt värjäämään mutta ajattelin tossa joku vkl pyytää siskoani värjäämään hiukseni taas vaihteeksi. :) Mutta elikkäs sellasta oon nyt puuhaillu ja päivät on menny todella nopeesti koska pääsen aina vasta niin myöhään ja sitten onkin jo ilta ja minä ihan väsynyt ja poikki raskaasta päivästä ja toki raskauski on osa syy miksi väsyttää.. Kävin myös viime viikolla sokerirasitustestissä, koska neuvola oli laittanut varmuudeksi lähetteen labraan koska isälläni on ollut sokeritauti. Mutta ei ollut mitään testissä joten siis ei ole raskausajan diabettestä. :) Nyt laitan loppuun vähän vielä masukuvia ja sitten lopettelen ja yritän huomenna postata siitä laukun sisällöstä teille...

Rv 27+1 <3


7 kommenttia:

  1. Etkö ole kuullut että raskausaikana ei saisi värjätä hiuksia? Kaikki myrkyt imeytyy päänahan kautta verenkiertoon ja sieltä vauvaan. Raskauden vuoksi pitää olla valmis luopumaan kauneudesta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä raskaanakin voi olla kaunis :) Eise oo mikään et oot raskaana ni oot ruma tai jtn.. ja en oo kuullu aika moni on värjänny raskaana hiuksia.. :) Mutta en ole sanonu että nyt heti menen värjäämään vaan voi olla että vasta synnytyksen jälkeenkin värjään. Koska ei mul oo kiire ja ei mun hiustenväri mua mitenkää haittaa täl hetkellä.. :D

      Poista
  2. Mä oon ollu kans cafe picnicissä työssäoppimassa, oli ihan kiva ja rento paikka :) miten sun koulu nyt sitte jatkatko myöhemmin vielä tokaa vuotta? Mä oon jo nyt niin väsyny koko ajan et voin vaa kuvitella miten sua väsyttää :) paranemisia nealle :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :) siis joo jatkan tokaa vuotta myöhemmin. :) heti ku vaan pystyn jatkaa... :) Mites sun vai ehiks käymää sen kokonaan nyt?. Uskon onks viel paljon aamupahoin vointia?.. juuh kiitos :))

      Poista
    2. Mä ehtisin käymää kokonaa mut mul on nii paljo rästejä et tulis nii hirvee kiire et ajattelin jättää ainaki yhen työssäoppimisen myöhemmäks :) ei onneks oo enää hirveesti ollu pahoinvointii :)

      Poista
    3. Okei no mut sehän on vaan hyvä! :))

      Poista
  3. Tee postaus blogeista mitä luet esittele mistä ne kertoo ja mikä niistä on lempparisi :) mä en voi ymmärtää miten sä jaksat olla tollanen superäiti oot lasten kanssa, samalla olet raskaana ja jaksat vielä käydä työsssäoppimisissa ison masun kanssa :) itse en pystyisi tuollaiseen joten ole ylpeä itsestäsi :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥