torstai 16. tammikuuta 2014

Laukun sisältö postaus!

Elikkäs joku pyys et voisin tehä postauksen laukun sisällöstä. Joten ajattelin nyt tehdä sen. Eli minulla on laukussa aina mukana, kansio koulun papereita varten sitten kalenteri mikä menee vanhaks kohta, joten pitäisi ostaa uusi. Sitten aina mukana on tietenkin kyniä, ja meikkipussi ja dödö ja hajuvesi.. :) Vesi pullo aina koska, mulle tulee usein kauhee jano niin tykkään pitää vettä mukana aina, erityisesti hiilihapollista vettä koska se on parempaa ja menee paremmin alaas kun normi vesi... Sit mul on myös rasva aina mukana koska mun kädet on kauheen kuivat, ja koulussa jos on keittiöö pitää usein pestä kädet ni kuivuu viel enemmän joten tykkään rasva illa usein mun käsii ni se on kans ihan pakollinen ei mul oikee muuta oo siellä. Tällä hetkellä aina mustat huosut koska joudun töihin ottaa mustat huosut ni nyt nekin on siis siellä laukussa mukana.. :)) Suoraan sanottuna mä en ihan kauheesti tykkää kannella laukkuja mutta, on pakko koska kaikki ei mahu mitenkään mun taskuihin heh.. :D Täst tulee kyl aikas lyhyt koska mul ei oo kauheesti siel tavaraa niinku jollain muilla esim. suoristin,hiusharja,ja kaikkee muuta pientä. Mut välillä kyl otan itekki suoristimen ja hiusharjan mukaan ja sit siel laukus saattaa olla myös jtn pientä herkkuu välillä mukana.

Kansio,kalenteri ja meikkipussi.

Rasvat.


Dödö ja Hajuvesi.




1 kommentti:

  1. 1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 10 faktaa itsestään.
    3. Haastetun tulee keksiä 10 kysymystä uusille haastetuille.
    4. Heidän pitää valita 10 blogia, joilla on alle 50 lukijaa/seuraajaa.
    5. Sinun pitää kertoa ketkä olet haastanut, haastettujen blogissa kommentilla
    6. Ei takaisin haastamista.
    Jos haluat lukijoita uudelle blogillesi voisit kokeilla tälläistä haastetta :) Kun itse kommentoit muiden blogeihin että olet haastanut heidät he saavat tietää blogistasi helposti, vaikka eivät ottaisikaan haastetta vastaan :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥