perjantai 3. tammikuuta 2014

Tulevaisuus!

Joku pyysi minua tekemään postauksen tulevaisuudesta, joten koitan nytten tehdä sellaisen. Montako lasta haluaisit yhteensä? Vastaus Minusta 3 lasta on hyvä ja riittävä  ainakin tällä hetkellä en halua kauhean iso perhettä... Haluaisin työskennellä jossain a la carte ravintolassa, tai hotellin keittiössä ja jossain vaiheessa haluaisin saada keittiömestari koulutuksen. Helsingissä haluan aina asua koska täällä on hyvät kulku yhteydet kaikkiin ja helppo liikkua joka paikkaan lasten kanssa. Opiskelen tällä hetkellä koko ajan hotelli ja ravintola-alaa toista vuotta, toki juodun keskeyttämään sen helmikuussa, mutta pääsen jatkamaan kun isä jää isyyslomalle..:) Joten ihan ekaksi aijon suorittaa opintoni loppuun ja sen jälkeen yritän päästä töihin omaan ammattiin eli kokiksi johonkin ala carte ravintolaan tai johonkin muuhun. Jossain vaiheessa haluaisin myös koiran pennun oon niin rakastunut yhteen tiettyyn koira rotuun. Kaukaasianpaimenkoira olen lukenut siitä ja olisi kiva jos voitaisiin jonkun vuoden tai kahden päästä mieheni kanssa ostaa sellaisen.. Tulevaisuus siitä on kauhean vaikea kirjoittaa, koska tykkään elää päivä kerrallaan mieheni ja lapsien kanssa enkä suunnitella kauheen pitkälle mutta tällä hetkellä näen tulevaisuuden, ihanan mieheni ja kahden ihanan prinsessan ja uuden vauvan kanssa aluksi olen kotona pojan kanssa ja tytöt on tarhassa. Sitten kun mieheni jää isyys lomalle minä jatkan opiskelujani ja tahdon suorittaa sen kunnialla loppuun, että saan mahdollisimman hyvän työpaikan ja haluan olla töissä jonkun aikaa ja sitten tahdon kouluttaa itteni vielä jossain vaiheessa keittiö mestariksi. Olen aina haaveillut siitä ja rakastan ruuan tekoa ja sen valmistamista se on minulle kuin intohimo... :)) Tietenkin haluan myös viettää aikaani ihanien lasteni ja mieheni kanssa ja tehdä kaikkea hauskaa ja kivaa ja nauttia meidän perheestä ja nähdä kuinka tyttöni ja poikani kasvavat ja oppivat uusia juttuja.. Se on vaan niin ihana tunne kun näät kuinka tyttösi tai poikasi ottaa ne ensimmäiset askeleet tai sanoo ekan sanan niitä ei voi sanoin kuvailla se on niin ihanaa ja jotain ainutlaatuista..💖 ja haluan kokea kaikkea mahdollista kivaa ja mahtavaa perheeni kanssa ja nauttia joka hetkestä.. Siinä on nyt jotain minun ja perheeni tulevaisuudesta. En osaa oikean muuta sanoa :)
Toivottavasti oli hyvä...

2 kommenttia:

  1. kaukasianpaimenkoirasta, vuokraa tai lataa semmonen leffa ku Myrsky (englanniks Stormheart) se kuvaa hyvin sitä että kaukkari ei sovi perheeseen jossa ei aikaisemmin laumanvartija/palveluskoiria ole ollut ja ekaksi koiraksi pks seudulle :) lapsiperheeseen ekaksi kannattaa hankkia joku seurakoira tai esim labradorinnoutaja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh olen nähny sen! :) ja on mun miehellä ollut koira vahti.. :) Mutta ei me olla varmaan ottamassa.. katotaan sitten myöhemmin.. :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥