lauantai 24. tammikuuta 2015

Minä tällä hetkellä!

Heips kaikki lukijat!
Mulla on ongelma pitäs hiukset värjää mutta en oikeen keksi mitään väriä
minkä haluisin punaisesta tykkään se on ollu mulla aikasemminkin ja musta mutta tummaks en oikein haluis siitä on sitten niin vaikee vaalentaa ja sit hiukset menee tosi huonoon kuntoon.
Joten mitäs kivaa keksisin mun hiuksille.. :)
Mut joo tälläseltä näytän nyt raskauden jälkeen kaikki ylipainon oon saanut jo onneks pois nyt pitäs enään vaan kiinteyttää paikkoja. :)

Mun Rakkaat <3 

Tää oli vaan tällänen pika postaus vähän itsestäni. :)

13 kommenttia:

  1. Blondit vois sopia! Tai sellanen liukuväriki ois magee!:)

    VastaaPoista
  2. Oi ku oot kaunis! Hyvin palautunut raskaudeta! Paljon oot pitkä ja paljon painat? :) mulla on vielä matkaa tollaseen kroppaan! Joo blondi vois sopia! Ja otsatukka kans! Myös kirkkaan punanen on ihana väri! :) minkäv väriset ois sun unelma hiukset? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) oon 153cm 44kg en oikein tiedä itse tykkäsin punasesta sillon ku värjäsin blondeist en tykkää ja hiukset menee huonoo kuntoon.. :)

      Poista
    2. Hui oikeasti!! Olet täysin aliravittu ja alipainoinen, sinun tulisi nostattaa painoa lihaksien muodossa käymällä salilla!:) huonoa esimerkkiä lapsille olla aliravittu, toisaalta kaikki eivät liho vaikka yrittäisivät joten en tuomitse mutta säälittää välillä katsella kuin rimpulat muodottomat naiset kulkevat kadulla.. Raskauskuvissa olet todella kaunis, niissä sinulla on muotoja.. Peppu ja tissit, naiselliset reidet yms. Raskaus sopii sinulle juurikin noiden kilojen takia!:)

      Poista
    3. No siis ensinäkin en ole alipainoinen vaan juuri oikean painoinen kokooni nähden.. Mä syön ihan normaalisti ja toiseks en laihduta vaan kiinteytan mun paikkoja :) peppu mulla on vieläkin tietääkseni ja tissit :) mutta mun mielestä en näytä huonoa mallia lapsille olen aina ollut laiha ja en voi sille mitään :)

      Poista
    4. Olipas vähän ilkeeseen sävyyn kommentoitu! Älä välitä, itse olen myös hoikka eikä mulla ole tissejä eikä persettä :D raskaus aikana kuitenkin molemmat kasvoi mutta synnytyksen jälkeen ollaan taas lähtö pisteessä mutta en anna sen häiritä! Naisellinen voi olla vaikka olisi pikkupojan kroppa ( eli hoikka ja muodoton xD) itse ainakin pidän itseäni kauniina vaikka olenkin tosi luuviulu, kurveja toki haluaisin muttakun niitä ei tule syömällä niin minkäs teet :D minkä väriseksi päätit värjätä hiukset vai päätitkö vielä mitään :)?

      Poista
    5. Ei oikeestaan! En vaan tykkää jos mun painosta arvioidaan.. :) mut siis joo punaseks päätin värjää :) tiedän että voin olla kaunis ja naisellinen vaiks mul ei oliskaan mitään jätti tissejä 😃

      Poista
  3. Ihana kuva lapsista! Suloisia ovat, omalla tavallaan kaikki ovat sinun näköisiä :) hiusvärejä on vaikea ehdottaa toiselle, mutta musta tai punainen! Ehkä blondikin sopisi :)

    VastaaPoista
  4. Mistä noi housut on? Kivan väriset!:)

    VastaaPoista
  5. kuvaa uusista hiuksista!:)

    VastaaPoista
  6. Olis kiva ku kirjoittaisit taas :) kirjotat liian harvoin :( pojan neuvolakuulumiset olis myös kivat :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥