sunnuntai 3. elokuuta 2014

Kesäloma lopuillaan!

Nea&Luka

Miia &Luka
Luka! <3 
Heips! Nyt alkaa kesäloma olla lopuillaan tytöillä alkaa kohta tarha ja mulla koulu.. Kesä on mennyt ihan sika nopee, kaikkee kivaa on tullut tehtyä lasten kanssa kesälomalla. Tuntuu niin oudolta palata takas kouluun ja et isi jää lukan kanssa kotiin, oon niin tottunu olee lukan kanssa kaikki päivät kotona, että en tiiä miten pärjään ku pitää mennä takas kouluun ikävä ihan varmasti tulee ja haikee mieli aluks.. Elokuu ihanaa se on paras kuu kesästä koska sillon mulla ja mun tytöllä nealla on synttärit.. Ihanaa koht pitää alkaa suunnittelee nean 3-vuotias synttäreitä apua nii se aika menee ja mun vauvasta on tullut iso tyttö.. <3 12 päivä siis alkas sit tarha mitenköhä se menee kun miia menee eskariin ja nea tarhaan ja nyt ne on eri tarhois ja ryhmis, voi olla nealle kova paikka ku tottunu olla vanhas tarhas miian kanssa samassa ryhmässä.. :) Mut uskon et hyvin se menee aluks nealta voi toki tulla itku mutta kyllä se siihen sitten tottuu.. Lukakin on tässä kesän aikana kasvanu ihan hirvesti äitin iso poika jo. Eilen mun veikka kävi sitten sayan ja pikkumiehen kanssa kylässä, oli ihan kivaa nähä niitäkin ja pikkumiestä, tytöt varsinki ku kinasteli vuoron perää kumpi pitää sylissä. :)
                                                                               
Kaikki mun rakkaat kullan nuput! <3
Tähän välii tällenen perhepotretti mis kaikki mun rakkaat kullan nuput!
Mä oon kyl niin onnellinen ku mul on niin ihanat lapset ja mies..
Mut siis koht on taas paljon tapahtumii veljen lapsen ristiäiset nean ja mun synttärit..
Tällä viikolla mennään tyttöjen kanssa tutustuu niitten tarhaan ja sit harjotellaan heräilee aikasin aamulla taas.
Mutta sellasta meille nytten kuuluu, viimeiset päivät sitten vietetään vielä kesälomasta,
ennen mun kouluun ja tyttöjen tarhaan menoa..
Mutta siinä tälläinen pikkanen postaus palaillaan taas.. :)


8 kommenttia:

  1. Alkaako sullakin koulu 6.8?:)
    Varmaan vähän haikeeta jättää poika kotiin, mutta hyviä puolia ajatellen saa poika ainakin tarvitsemaansa aikaa isän kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh :) totta! Kyllä alussa varmaan tulee mut enköhä totu nopee.. Seki helpottaa et tiiän et poika pärjää isin kanssa hyvin :) pääsee neki olee kahestaa laatuaikaa poju ja isi :)

      Poista
  2. Miten meni eka koulupäivä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul alkaa koulu vast 12päivä ku sillo isä jää kotiin.. :)

      Poista
  3. Mikä järkee kirjoittaa blokii ku kirjoitat niin harvoin?????ja onko sun sisko taija vaihtanut nimexee saya....äkkiä sekin jo 20wuotias....luin hään blokkii vaa tuosa äsköttäinsä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miks mä en kirjottas.. Kirjotan aina kun on kirjottettavaa.. Älä lue jos on valittamist. Ei taija oo vaihtanu nimee saya en tiiä mist sen revit saya on mun veljen tyttöystävä..

      Poista
  4. siitä mie revin sen ihansaman näköineeeeeeeen ku taya

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥