keskiviikko 20. elokuuta 2014

Arkea!

Äidin rakas vaavina ja nyt 3 vuotiaana! <3 
Heips taas! Elikkäs sellasta on tapahtunut että mä pääsin töihin oon niin innoissaan, ihanaa olla töissä. :) Voin jopa päästä mun työpaikassa oppisopimukseen kun siinä on sekin mahollisuus, niin saisin samalla ammatin kun olen töissä. Elikkäs oon nyt ollut tiistaista asti töissä se on ollut tosi mukavaa ja mun kanssa on ollut sellanen mukavan oloinen nainen siellä töissä. Olen ollut kassalla ja palvellut asiakkaita tänään valmistin ruokia ja senkin oli ihan jees.. Vähän vielä muistamista mitä tulee kaikkeen ja silleen.. Mutta selkä on aika usein kipeänä kun on seisoma työtä, mutta kyllä siihenkin tottuu ajan kanssa taas.. :) Elikkäs isi on nyt pojun kanssa kotona ja eilen meillä oli lukan 4kk neuvola ja lääkäri. Isi vei lukan sinne koska mä olin töissä. Mutta sitten lukan neuvola kuulumisia.
                                                                         
4kk neuvola kuulumiset!
-Paino 8950g
-pituus 65.2cm
-Päänymp. 43.4 
Kaikki oli siis hyvin kasvaa hyvin äidinmaidolla ja nyt alotettiin kiinteät ja vellit.. :) Toistaseks toki meijän poju ei suostu velliä tai maitoa syömään pullosta ainoastaan tissistä, mutta neuvolassa käskettiin antaa soseita ja yrittää vaan tarjota pulloa niin kyllä se sitten siitä..  Lääkäri käynnillä kaikki oli ollut hyvin sydän,lonkat ja silmät kaikki kunnossa ei mitään ihmeempiä merkintöjä neuvola kortissa.. Meijän iso hymypoika! <3
Elikkäs semmosta meille huomenna vietetään meijän ison prinsessan 3 vuotis synttäreitä! Tänään olen tehnyt valmiiks rahkapiirakan ja täytekakun huomenna viimeistelen täytekakun ku tuun töistä ja sitten ruvetaan viettämään nean synttäreitä. Apuva aika tuntuu vaan kuluvan liian nopee nyttenkin kolme vuotta sitten mulla oli vasta pieni tytön käärö sylissä ja nyt se on jo iso ja iloinen tyttö.. Joka tekee kaiken melkeen jo itse ja ei saa auttaa enään oikeen missään..
Niin se aika vaan menee pitää vaan nauttia kaikesta siitä ajasta kun ne on vielä lapsia.. :)
Mutta sellasta meille ja huomenna tytöt menee taas tarhaan miia eskariin ja nea tarhaan ja mamma töihin ja isi jää lukan kanssa kotiin, huomenna varmaan päivittelen taas blogia jos jaksan ni nean 3v synttäreistä.. :)



  

14 kommenttia:

  1. Hieno juttu! Onnea työpaikasta :) haitko sitä itse vai tarjottiinko sitä :o
    Niin ne pienet kasvaa nopeasti! Kohta on pieni poitsukin itsenäinen ja iso, aika kuluu niin kovin nopsaan :) onko teillä suunnitelmissa vielä lisää lapsia vai riittääkö 3 pikku murua?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) juuh itse hain työpaikkaa :) niihän se kuluu..
      Taitaa nää kolme ihanaa murua riittää meille.. ☺️

      Poista
  2. Hei, voisit päivitellä info tekstiä itsestäsi, nyt kun olet jo 3 palleron äiti ;)

    VastaaPoista
  3. Minkä ikänen olet?:) miten aijot viettää seuraavia symttäreitä? Käytkö juhlimassa? Joku biletyspostaus ois kiva!:D oot superkaunis!:) onko sulla paljon mammakavereita? Tai parasta kaveria kenen kanssa hengaat todella usein? Haluisitko lisää kavereita? Onko suhun helppo tutustuu ja tutustutko sö helposti muihin? Anteeks tälläne kysymys pläjäys mut oon uus lukija ja tälläset asiat kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon 24 täytän huomen 25 😃
      Varmaan juhlimalla.. :) Juuh voisin tehä sellasen vaiks sit kun oon juhlinu mun synttäreit.. Kiitos :) on mulla jonkun verran mamma kavereita. Onhan uudet kacerit aina tervetulleita. Luulisin et on helppo tutustuu mä oon vähän ujo ni mä en oo ehkä niin hyvä tutustuu ite uusiin ihmisiin.. Ei haittaa kysy vaan :)

      Poista
  4. Ei vitsit onnea paljon! Etkö tunnekkin vauva älä itke tänä yönä-blogin jennin? Käyttekö yhdessä puistoilemassa yms? Tunnetko muita mamma bloggaajia? Käsittääkseni ainakin saya k - blogin kirjoittajan lapsi on sun veljen tai puol veljen? :o oletteko te hyviä kavereita? Vietättekö aikaa äitien kesken yhdessä? :) käyttekö yhdessä ulkona juhlimassa tms.?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tiedän jennin mutta en tunne, ei olla kavereita. Juuh on mun veljen lapsi. Ja nähdään sillon ku nään mun veikkaa ja pikkumiestä niin nään sayankin :) Ei nyt sillein olla kavereita että oltas toistemme kanssa joskus saatetaan käydä yhessä ulkona jos nään mun veljee.. :)

      Poista
  5. Aijaa, olin jotenkin saanut sellaiset käsityksen että tunnet jennin hyvin ja olet molempien hyvä ystävä.. Haluaisitko olla parempi ystävä heidän kanssa ja käydö ulkona, baareissa, puistoissa, pitää leffailtoja yms. Vaikuttavat mukavilta ihmisiltä kuten sinäkin :) minusta on jopa outoa että teistä ei ole tullut ystäviä! Itse olen hyvä ystävä pikku- ja isoveljieni tyttöystävien kanssa :) nyt äkkiä tutustumaan paremmin! Ystäviä ei voi olla liikaa :) tosin kaikilla ei vain synkkaa keskenään, totts sekin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh en oikeestaan oo nähny ku jennin pari kertaa ku se on ollut jossain samassa paikassa ku mä :) ja sayan kanssa ei vaan olla jotenki sillei kavereita en oikeen tiedä molemmat varmaan ujoja, ja vähän hiljasia. :) toki juttelen senkin kanssa ku käyn niillä tai nähdään. Totta ei niitä voikkaan ja toki oisihan se ihan kiva olla sayan kaveri esim.. :)

      Poista
  6. Kirjoita pliis! Ootte kadonnu ihan kokonaan :( ois kiva kuulla lukan uusia neuvola kuulumisia ja nähdä kuvia :)! Tytöistä myös!:) miten meni synttärit? Olitko juhlimassa? Ois myös kiva kuulla miten arki kotona sujuu nyt kun olet töissä :) toivottavasti palaat vielä bloggailemaan useesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh täytyy kirjottaa! Anteeks ei oo kauheesti kerinny ollu kauhee kiire.. Mut koitan kirjottaa :)

      Poista
  7. Kiva jos ehdit kiireen keskellä kirjoittaa edes jotain ja laittamaan kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh koitan huomenna töiden jälkeen päivitellä :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥