perjantai 20. syyskuuta 2013

Tunteita!

Hei! Päätin koittaa kirjoittaa ekaa blogiani.. Elikkä mistäs aloittaisin, ihan ekaks tapasin aivan ihanan ihmisen 2 päivä kesäkuuta. Ja nyt minä odotan jo ihanaa uutta tulokasta... se on jo mun kolmas lapsi.. :) minulla on jo 2 aivan ihanaa prinsessaa miia ja nea <3 Varmasti ihmiset ajattelee että aika nopeesti tapahtu, se että oon raskaana niin vähän ajan seurustelun ajan... Mutta siinäpäs , koska sillä ei ole väliä kauvan olet tuntenut jonkun kun alat seurustella tai tulet raskaaksi suhde toimii tai ei toimi!... Tällä hetkellä olen mailman onnellisin äiti ja tyttöystävä ja kohta avo-vaimo ja olen saanu todella paljon apua tyttöjen kanssa mun poikaystävältä ja molemmat tytöt tykkää siitä todella paljon ja se on hyvä... Nyt siis odotan uutta ihanaa tulokasta 10+4 rv.. ja ens kuussa ois muutto yhteen... paljon tapahtuu lyhyessä ajassa... Mutta olen todella onnellinen tästä kaikesta ja kiitollinen että olen tavannut niin ihana ihmisen kun mun miehen.. <3

6 kommenttia:

  1. Milloin sulla on LA?:)

    VastaaPoista
  2. Löysin juuri blogisi ja olen ollut lähes samassa tilanteessa kuin sinä. Minä tapasin nykyisen mieheni kesäkuussa tarkoituksena vain yhden illan juttu mutta noita yhtiä iltoja olikin sitten useampi ja heinäkuun alussa olin jo raskaana, meidän seurustelu ei ollut tuolloin vakavaa mutta se vakavoitu pikkuhiljaa.. olin kyllä valmistautunut siihen että jos suhteesta ei vakavaa tulisi olisin yksin lapsen kanssa ja se oli minulle ihan okei. onneksi minulla on nyt vierelläni ihana mies ja vielä ihanampi tytär. Olisi ihanaa kuullla sinun ja miehesi "rakkaustarina" miten tapasitte, rakastuitte, oliko se rakkautta ensisilmäyksellä vai alkoiko se ns. ei niin vakavasta jutusta kuten meillä. tiesittekö heti että tuo on se oikea.. miten miehesi suhtautui lapsiisi? Kerroitko heti että sinulla on lapsia? Entä miten lapsesi suhtautui mieheesi? yms. Olet nuori ihana äiti! Muista myös välillä irroitella ja ottaa aikaa itsellesi lapsi arjen keskellä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me tapasimme aivan sattumalta kesäkuun 2 päivä yöllä ravintolassa kun vietin iltaa nais puolisen kaverini kanssa.. Olin tanssimassa tanssilattialla kun yhtä äkkiä joku tarttuu minua olkapäästä, käännyn katsomaan kuka se on ja sitten tämä mies sanoo tanssi kaverini kanssa.. Sitten tanssin hänen kaverinsa kanssa kunnes hän tulee yhtä äkkiä hakemaan minut tanssimaan, sitten se hävisi ja tuli taas.. :) Huomasin että hän oli tyttöystävänsä kanssa ja sanoin siitä hänelle että en halua sekoilla varattujen kanssa että menee pois. Hän sanoikin että ovat eronneet pari päivää sitten en oikeen uskonut.. mutta sitten kun baari meni kiinni niin pyysin kaveriani pyytämään miehen numeron, koska itse olin vähän ujo... No herra sanoi että nainen saa itse pyytää jos haluaa pyysin sen sitten ja lähdin kotiin.. Seuraavana päivänä muistin että sain jonkun numeron ja päätin txt.. :)) txt jonkun aikaa kun hän ehdotti että voisi nähdä?.. Sanoin sitten että nii voisi.. alettiin sitten näkemään enemmän ja enemmän... Heinäkuussa alettiin sitten seurustelemaan ja jossain vaiheessa huomasinki olevani raskaana eli samanlailla alkoi melkein mutta toisaalta rakastuin mieheen siinä kun alko olla vakavampaa ja oli aina yötä minun luonani.. :)) Minusta miehrni tuntui oikealta ja ihanalta olin vain hymyä hänen kanssaan.. En kertonut aivan heti mutta kun hän oli nähnyt fb profiilini niin hän kysyi ja kerroin.. Aluksi se vähän hämmensi häntä mutta ei haitannut ja hyvin tuli toimeen tyttöjen kanssa ja tytöt hänen kanssaan... Hän osasi heti melkein olla tyttöjen kanssa kun näki heidät ja rupesi tykkäämään ja auttamaan mua tyttöjen kanssa se oli hassua mutta ihanaa ♡ kiitos ihanista sanoista... :)) ja juuh muistan välillä irrotella arjesta ja ottaa sitä omaa aikaa... :))

      Poista
    2. Ihana tarina<3

      Poista

Kiitos kommentista ♥