lauantai 21. syyskuuta 2013

it's a normal day!

Tänään on ollut aika normi päivä! :) Aamulla syötiin tyttöjen kanssa aamupalaa ja katottiin pari piirrettyy.. Siivottiin ja mentiin uloos leikkimään ja mikä parasta sain, ihanan ystävän kylää ja oli ihanaa jutella kunnolla... Nyt ruuan tekoon ja syömään ja sitten puuhailua tyttöjen kanssa.. Voi ku mul on kauhee ikävä mun kultaa ku se lähti vkl patikoimaan kavereitten kanssa.. :( mut onneks saan sen huomenna takas kotiin ihanaa <3 loppuun laitan vähän kuvia tästä päivästä...

2 kommenttia:

  1. Huomasin tuosta kuvasta että sinulla on tatuointi kädessä? Tekisitkö postausta tatuoinneista jos niitä on useampia? Jos ei ole niin kerro tuosta yhdestä.. mitä siinä lukee, miksi otit sen, sattuiko, kuinka paljon, mihin kipu on verrattavissa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole kun 2 tatuointia ni en viitti tehä niistä postausta. Siinä on mun tyttöjen nimet miia ja nea otin sen koska halusin tyttöjeni nimet käteen.. :)) kipu ei oikeestaan ollut kauhea olin yllättynyt luulin että sattuisi enemmän, mutta tuntu samalta kun neulalla pistäisi rokotteen esim... :)) Toinen tatuointi on nilkassa otettiin mun pikkusiskon kanssa sisartatuoinnit sellanen kiinalainen merkki mikä tarkottaa rakkautta... :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥