torstai 24. huhtikuuta 2014

Olipas Pääsiäinen!

Heips kaikki rakkaat lukijat! Anteeks että en oo postannu nyt viime aikoina paljon.. Mutta mulle tapahtu torstaina päivällä jtn.. Olin menossa ihan normaalisti, mun tyttöjen kanssa uloos leikkimään, kun yhtä äkkiä tunsin että jotain meni housuun. Joten sanoin tytöille että mennään takas kotiin ja kun oltiin matkalla kotiin niin meni lapsivesi.. Noh siinä sitten säihkähdin vähän ja soitin miehelle sanoin että tulee kotiin. Kävelin tyttöjen kanssa nopeasti kotiin ja yritin rauhoitella vanhempaa tyttöäni että ei ole mitään hätää. Soitin mun siskolle ja se tuli kattomaan tyttöjä ja minä menin mieheni kanssa kättärille! Siinä sitten oltiin ja tutkittiin ja otettiin sydän käyrää ja odoteltiin supistuksia, jotka sitten alkoivatkin ensin ihan pieninä ja ei niin kipeinä.. Siinä sitten meni jokun aikaa kun rupesi tulemaan 5minuutin välein suunnilleen suppareita ja aika koviakin. Sitten ku menivät tosi koviksi yritin mennä suihkuun ja laittaa kuumapussia mahalle mutta ei auttanut ja suihkussa ne kovenivät niin kauheasti, että en voinut tehä mitään mieheni meni pyytämään kätilöä, mutta se oli kuullut minut jo ja tuli ovelle vastaan!.. Siitä sitten kuunneltiin nopeasti vauvan sydänkäyrät ja vietiin minut synnytysosastolle nopeasti. Sitten 19.19 meille syntyi ihanan pieni söpö poika vaavi! <3 tässä tällänen pikainen nopea postaus laitan myöhemmmin synnytyskertomuksen..
Poju <3 


2 kommenttia:

  1. Onnea paljon! Suloinen poika! Odottelen innolla synnytyskertomusta :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥